World Families Forums - nike air max 1 väsentliga är säker på att vara ett fan favorit online

Welcome, Guest. Please login or register.
November 26, 2014, 12:28:52 PM
Home Help Search Login Register

+  World Families Forums
|-+  General Forums - Note: You must Be Logged In to post. Anyone can browse.
| |-+  R1b General (Moderator: rms2)
| | |-+  nike air max 1 väsentliga är säker på att vara ett fan favorit online
« previous next »
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: nike air max 1 väsentliga är säker på att vara ett fan favorit online  (Read 14 times)
emelinelina
New Member
*

« on: Today at 06:28:12 AM »

Nytt för våren från nike air max 1 essential herren grossist Premium "Denim" i två slick nya färgställningar. Initialt förhandsgranskas i de senare månaderna av 2012, är ett Sail / Mörk Obsidian-Neutral Grey upplaga av Air Max 1 pga träffa Nike Sportswear återförsäljare för våren 2013. Inspirerad av Stanford idrottare utbildning som barfota ingår körs på golfbanan Universitet, Nike sko utvecklare försökt skapa en sko som skulle ge fördelarna med barfotalöpning med skyddet att öva den på någon terräng. Skorna fungerade bra för mig, och jag har köpt massor av par sedan, försöker andra modeller på endast några enstaka tillfällen.

Denna premie iteration har en ren denim övre att gå tillsammans med den klassiska nike air max 1 essential köp online. Finns i Classic sten med Hyper Blue accenter eller Midnight med turkos accenter, denna senaste Air Max 1 är en trevlig avvikelse från Hyperfuse och Engineered Mesh överlämnanden som har sett nyligen. Jag märkte mindre Achilles smärta efter den andra körningen av dagen. Vid närmare eftertanke, jag är säker på att mina Pegasus-älskande ben var inte redo för så mycket tid i dessa minimalistiska skor. Medan de flesta av gatan färdiga löpare marknaden fortsätter att domineras av överdelar som ofta kombinerar syntetiska material med mocka, Nike experiment med en slät duk konstruktion som visas i tre olika färgställningar inklusive mild turkos och svart som bidrar till att fullt ut utnyttja den textur förändring-upp.

Den senaste "OG" frigivning från nike air max 1 essential dam billigt och efter återkomsten av "University Red" Air Max 1 OG, den här versionen av firade Tinker Hatfield-designade 1987 löpare innehåller en vintage-esque gulnat sula. Jag kör även Pikes Peak Marathon i Pegasus, trots lösa trail och blåmärken stenblock. Allt detta för att säga, jag var lite skeptisk till att prova nya skor. När Nike Free Run + 3 visade upp på min dörr, öppnade jag lådan och halkade dem. De visade sig vara så bekväm, jag fann mig själv vilja bära dem hela tiden. Min första körningen i Free var en förmiddag kulle upprepning session. När jag började springa, jag var fit med Nike Pegasus på grund av min neutrala klivet och önskan om extra kudde.

Uppdaterad med ett gulnat mellansula för en vintage estetik, de nike air max 1 essential herren sale har ett Sail / Ultramarine-Solar Röd-Svart färgsättning med en övervägande vita övre i mesh och läder. Ursprungligen släpptes 1991 och känd för sin användning av en högre volym Luftenhet över det tidigare Air Max löpare. Jag blev genast imponerad att min fot visade minimal rörelse i skon och verkade vara bekvämt låst på plats. Nike Free Run + 3 överfört min energi direkt till vägen. Jag fick min första körningen så mycket att jag beslutat att göra en enkel eftermiddag kör också. Detta ledde till att min första besvikelse.

Den tunga användning av överlägg gör att den övre lite livligare ut, men tillsammans med de kontrasterande accenter på sulan och fotled, hjälper skon att sticka ut från de många sneakers överbryggande sport och daglig bära känslor. Och nike air max 1 essential herren reduziert föddes; en sko som hyses fotens naturliga landning vinkel, tryck och tå ställning för att ge en flexibel och lätt ride. Nike Free Run + 3 är en otroligt bekväm, lätt och flexibel tränare. Det ger fördelarna med barfotalöpning samtidigt erbjuda tillräckligt skydd och stöd för att göra även den mest förutsägbara skon konsument överväga att prova något nytt.
Pages: [1] Go Up Print 
« previous next »
Jump to:  

SEO light theme by © Mustang forums. Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC

Page created in 0.07 seconds with 18 queries.